2012. szeptember 14., péntek

Blogajánló: I AM GALLA

Ma nem egy szokványos bejegyzéssel készültem.

Azt biztosan gondoljátok, hogy magam is több street style blogot követek, így most megosztom veletek egyik kedvencemet. A legtöbb street style blogger stílusa túl 'művészi', így mikor rátaláltam Adam Gallagher oldalára, megtaláltam A blogot. Bár kicsit fura, hogy szinte magáról semmit sem oszt meg Adam, így azt sem lehet tudni, hogy a világ mely pontján él - csak annyit, hogy melyik nap épp miben járja a várost. S nem csak azért lett a kedvencem ez a blog, mert Adam stílusa hasonlít valamelyest az én stílusomhoz, hanem azért is, mert pár dizájner darabot kombinál fast fashion márkák darabjaival. Igen, elsőre én is nagyot néztem, hogy mit ki lehet hozni egy Zara-H&M összeállításból... Ha tetszenek a képet, akkor ne hadjáéok ki: www.iamgalla.com
 
 
A többi képért katt!
 
 
Ha tetszett, kövess Facebookon is, ahol további érdekességeket osztok meg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése