2012. szeptember 23., vasárnap

Milan Fashion Week Spring/Summer 2013 - 4. nap

Lemaradáspótlás, még mindig Milánóból!
 
Bottega Veneta
Az elmúlt szezonok, talán legunalmasabb Bottega Veneta kollekcióját láthatta a szakma tegnap, a milánói kifutón. Bár azt meg kell hagynom, hogy a kollekció nagyon unalmas, ellenben minden darabja hordható, s így biztosra ment a márka. A felvonultatott darabok közt szinte minden korosztály megtalálja a magának oly' kedves ruhákat, csak én hiányolom a fantáziát... Sebaj, ez csak az én véleményem, a kollekció biztos majd sikeres lesz.
 
 
 
 
Fendi
Kövezzetek meg, de én a mai napig nem értem, hogy egy olasz márka miért tervez bundákat és vastag ballonokat egy tavaszi/nyári kollekcióba. Talán erről Kar Lagerfeldet kéne kérdezni... Na mindegy, a Fendi 2013-as tavaszi bemutatója szerintem inkább csak leendő trendeket vonultatott fel, hiszen jó pár outfit túl művészi és valljuk be őszintén, nem 'utcaképes' - főleg nyáron. Összegezve, maga a kollekció jó, csak nem épp tavaszi.
 
 
 
 
Jil Sander
Kissé távol áll tőlem ez a minimalizmus, ellenben látva a márka 2013-as kollekcióját, jelentem, hogy nem sínylette meg a tervező váltást. Nem egy új Jil Sandert kaptunk, hanem csak egy új tervezők, aki tovább viszi a már leírt hagyományokat. Többnyire oversize ruhák, könnyed anyagokból, letisztult színekkel. Hatalmas LOVE!
 
 
 
 
Emilio Pucci
Dög és szex a köbön - akár így is jellemezhetném az Emilio Pucci 2013-as tavaszi kollekcióját. A márkától szinte semmi újat nem kapunk, hiszen hozza a megszokott dögöt a sejtelmes, áttetsző anyagokkal és a szexi szabás vonalakkal. Nem is húzom tovább az időt, nézzetek bele a bemutatóba, és gyönyörködjetek a remek összeállításokban:
 
 
 
 
Ha tetszett, kövess Facebookon is, ahol további érdekességeket osztok meg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése