2013. június 18., kedd

Napi outfit #19

Az év eddigi legsikeresebb filmje, A nagy Gatsby engem is inspirált, aminek eredményét most Ti is láthatjátok. A 20-as évek eleganciáját és jólfésültségét szerettem volna keverni a klasszikus darabokkal. A fehér rövidnadrág és az capuccino ing önmagukban egy szafari stílus ihlette összeállítás alapjai is lehetnének, ellenben a kiegészítőkkel most a finomság és az elegancia irányába vittel el a tegnapi szettem. Ha nyáron is szeretnétek a megszokottól elegánsabban öltözni, akkor az öltönyt cseréljétek le formálisabb szabású rövidnadrágra, amit párosítsatok egy színben passzoló inggel, és egy könnyed nyári kasmír pulcsival, na meg egy ízléses bőrcipővel. Apropó  a cipő... Ahogy minden kedvenc darabomnak, úgy ennek a barna bőrcipőnek is megvan a maga története. Nagyjából egy hetet szemeztem a cipővel a legközelebbi Tesco áruházban, ugyanis bármennyire meglepő, egy F&F darabról van szó. Mikor közelebbről is megnéztem, és rádöbbentem, hogy valódi bőrből készült a cipő, azonnal meg akartam szerezni, majd pár nap múlva sikerült is megvennem. Azóta átvészeltem benne pár sikeres, és kevésbé sikeres vizsgát, így mondhatom, megérte a befektetés, és természetesen azóta előkelő helyet foglal el a ruhatáramban.


Rövidnadrág: New Look
Ing: Gate
Kasmír pulóver: H&M
Cipő: F&F
Kiegészítők: H&M, New Yorker
Öv: Bershka


Ha tetszett, kövess Facebookon és Tumblr-on, vagy kérdezz az ask.fm-en!

Már Twitter-en is eléhettek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése