2014. február 17., hétfő

Alapdarabok férfiaknak II.

Korábban ugyan már olvashattatok azokról az alapdarabokról, amik nem hiányozhatnak egyetlen férfi ruhatárából sem - ma épp ezt a korábbi 'listát' szeretném bővíteni. 

Múltkor már szó esett a tökéles farmerről és az elengedhetetlen fehér ingről is, de mára inkább olyan szezonálisabb darabokat gyűjtöttem össze, amik ugyan nem elengedhetetlen kellékei egy-egy gardróbnak, ugyanakkor a változatos öltözködéshez szerintem elengedhetetlenek. Mindezt azért mondom, mert tény, hogy átvészelhető az élet egy kockás ing nélkül, ellenben ha szerünk a stílusokkal játszani és variálni azokat, akkor mindenképp szükségünk van legalább egy kockás ingre, ahogy egy remek szarvasbőr cipőre is. Még mielőtt ennyire előreszaladnék, kezdjük is az elején!



A klasszikus fehér ing mellett mindenképp szükségünk van még pár kevésbé elegáns szabású ingre is. Azért emlegetem annyit az ingeket, mert egy fiatalosabb szabású, világos színű inggel nem lehet hibázni - remekül passzol a formális és a casual viseletekhez is, így szinte bármivel variálhatod, attól függően hova készülsz. Én mindenképp egy halvány kék és egy lilás árnyalatú darabot ajánlanék.



A fentebb már említett szarvasbőr cipő sem egy tipikus must have lábbeli, ellenben én azért szeretem, mert ahogy a színes ingek, úgy a 'dessert boots' is nagyon könnyen variálható. E darab is valahol fél úton van az elegáns és a hétköznapi darabok között, épp ezért mindenki kedvére kombinálhatja, ahogy azt a mellékelt montázsban is látni, és döntheti el, hogy az adott nap mely stílus felé viszi el kedvenc szarvasbőr cipőjét.



A mai bejegyzés első részében is már esett pár szó a tökéletes farmerről, míg mára kifejezetten a slim-fit szabású basic indigókék farmernadrággal készültem nektek. Biztos vagyok benne, hogy mindenidők egyik legsokoldalúbb darabjáról olvashattok most is. Amellett, hogy sosem megy ki a divatból a hagyományos farmer, még remekül is variálható. Amennyiben az én szavamnak kevésbé hisztek, íme a mellékelt montázs!



A színes kardigánok mellett nem szabad megfeledkezni a klasszikus kötött pulcsiról sem. Szerintem egy alapszínekben pompázó darab és a színben hozzá passzoló körítéssel nem lehet hibázni, csak annyi lenne a dolgotok, hogy megtaláljátok a testalkatokhoz leginkább passzoló darabot - legyen az karcsúsított vagy egyenes szabású, körkivágásos, csónaknyakú netán V-kivágású.



Ugyan sokunknak úgy tűnhet, hogy egyetlen férfi ruhatárából sem hiányzik a bacic póló, ámbár hiszitek vagy sem, meglepődnénk... A mai listán ez lenne az a darab, ami a leginkább passzol minden stílusú összeállításhoz, és bármivel jól tud kinézni - akár egy zakóval, bőrdzsekivel netán egy bomber dzsekivel, de önmagában is pár apró kiegészítővel is stílusos tud lenni.



Valamikor még a poszt elején emlegettem a kockás inget, hát el is érkeztünk e darabhoz. A klasszikus 'favágó' kockákon túl is van élet, és ma már számtalan divatos minta közül válogathatunk az apró kockáktól egészen a nagyobb négyzethálókig. Az élénkebb, akár neon színekben pompázó darabokat főleg fiataloknak ajánlom, míg a pasztell árnyalatú ingeket bátran irodában is veselhetitek - lásd. a mellékelt ábrán.



Képek forrása: fashionbeans.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése