2014. március 6., csütörtök

OUTFIT #27

Épp tegnap olvashattatok arról, hogy a tavasz beköszöntével inkább hanyagoljuk a sötét árnyalatokat, ellenben én még nem tudtam a szekrény mélyére űzni kedvenc téli ruháimat...

Többször is írtam arról, hogy nagyon megszerettem a bőr applikáció darabokat, így nemrég megleptem magam egy újabb remek darabbal, ami egy csapásra a ruhatáram 'ékköve' lett, vagyis előszeretettel hordom nap, mint nap. Nem, nem a kabátra gondolok, hanem a képeken látható pólóra, ami ugyan nem a legkényelmesebb ruhadarabom, ugyanakkor nagyon stílusos és hangsúlyos, hogy egy hétköznapi lezser szettet is feldobjon. Apropó lezserség... Akik régebb óta követik a a blogot, azok tudhatják, hogy sokkal inkább az elegánsabb összeállításokat részesítem előnyben, ellenben megesik, hogy nekem sincs kedvem 'kiöltözni', s egy melegítőt húzok egy formális szabású nadrág helyett - ez történt a minap is. Na jó, ha nagyon őszinte szeretnék lenni, akkor egyre inkább divat sport ruhákat hétköznapi darabokkal kombinálni - erről korábban már itt is olvashattatok -, így e új tendenciát látva egyre magabiztosabban viselem én is a melegítőnadrágot a konditermen kívül. Mivel lassan mondandóm végéhez érek, annyit még szeretnék elárulni, hogy legkedvesebb lakótársammal csak egy 'insta-kép' kedvéért mentünk fel a várba, amiből végül egy rögtönzött 'outfit fotózás' lett, így elnézést a képek minősége miatt - de annyira megtetszett a szettem, hogy szerettem volna nektek is megmutatni. 

Nektek hogy tetszik legújabb összeállításom?


 Póló: New Yorker
Nadrág: Terranova
Kabát: New Yorker
Cipő: Deichmann
Napszemüveg: Aldo
Karkötő: H&M 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése