2012. szeptember 10., hétfő

Napi outfit #8

Budapesti hétvégém folyamán készült még egy street style sorozat is ám!
 
Ma ebből a sorozatból láthattok egy montázs képet, be kell vallanom, hogy ez a sorozat eredetileg is Napi outfit bejegyzésnek indult.  Mivel nem akartam 2 napra hatalmas kofferrel utazni, így a mai összeállításom pár darabja megegyezik az előbbivel, amiért elnézéseteket kérem. Még valamikor tavasszal találtam rá erre a bordó nadrágra, mára kiderült, hogy jól cselekedtem, mikor nem hagytam ott az üzletben. Pár szót szeretnék szólni a pólóról is, hiszen megvan a maga története. Általában mindig várok egy dizájner darabra vagy annak fast fashion változatára, de most nem tudtam tovább várni az elképzelt szegecses pólómra. Elsőször YouTube-on néztem a diy-es videókat, majd vettem egy csomag szegecset és otthon feltuningoltam egy basic fehér pólót. Margóra meg kell jegyeznem, hogy ez volt az első diy-es 'merényletem'', és azóta még több új ötletem támadt...

 
Póló: diy (New Yorker)
Nadrág: H&M
Óra: Diesel
Bőr karkötő: Givenchy
Táska: Dior Homme
Öv: vintage
Bakancs: F&F

Ha tetszett, kövess Facebookon is, ahol további érdekességeket osztok meg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése