Bevezető gyanánt annyi épp elég, hogy a márkát Gyöngyösi Renáta és Rózsa Claudia
alapították, Reni tervezőként, míg Claudia marketingesként erősíti az INERt.
MÁR A FACEBOOKON IS KÖVETHETED A BLOGOT, ITT!
A gondolatból ötlet, az ötletből cég lett, majd megannyi átdolgozott éjszaka után megszületett az INER márka és első kollekciója a GRAY SAND, amiről már olvashattatok itt. Az INER filozófiája egy olyan erős és életképes, fiatal márka létrehozása, mely különleges, figyelemfelkeltő, ugyanakkor egyfajta életérzést is kölcsönöz viselőjének. A 2012-es őszi kollekció alapelemei a kabátok, amik nadrágokkal, szoknyákkal, ruhákkal és pulóverekkel egészülnek ki. A kabátok szabásvonalai a magyar népviseletben alkalmazott ködmönök formáira emlékeztetnek, de a mai kor ízléséhez igazítva azokat. Jelen vannak a fodrok, rakások hangsúlyozva a nőiességet. Vivienn fotózott.





Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése