Tegnap robbant a bomba, hogy az Yves Saint Laurent kreatív igazgatója, Hedi Slimane úgy döntött, hogy megváltoztatja a márkanevet és logóját a modernizálás jegyében.
Ennek a modernizálásnak lett az eredménye a Saint Laurent Paris márkanév, ami Hedi Slimane debütálásától 'él' majd, azaz a 2013-as tavaszi női kollekció bemutatásával lép életbe. Ellenben a modernizálás nem érint minden eddigi YSL terméket, hiszen többek között a cipőket és a rúzsokat továbbra is a megszokott YSL-logó díszíti majd. Állítólag több kritikus is attól tart, hogy az új név és az új logó alatt készülő termékeknek már semmi közük sem lesz az YSL-től megszokott klasszikus eleganciának, hanem valójában egy teljesen új márka van születőben. Sajnos ettől én is tartok, hisz az új kreatív vezető látás módja roppant modern, sőt talán túlságosan is jövőbe mutató...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése