A táskák évtizedek óta státusz szimbólumok! Épp ezért egy dizájner táska a legunalmasabb szettet is feldobhatja...
Persze nem mindenki képes több száz eurókat fizetni egy-egy dizájner darabért, itt jönnek a képbe a fast-fashion márkák. E márkák 'tervezői' a nagy kereslet miatt így megalkották a dizájner darabok kiköpött másait. Ezek a darabok nem hamisítványok, csak „ihletet merített” darabok... A legnagyobb táska koppintó a piacon a spanyol Mango. A márka tervezői szívesen merítenek a Louis Vuitton egyes darabjaiból, nagy kedvencük a Alma fantázianevű LV táska. A tervezők nem vetik meg a Chanelt sem, hiszen elég gyakoriak a boltban a Chanel kistáska hatású retikülök. Ha ez nem lenne elég, olykor egy darabban születik újra a Louis Vuitton Speedy forma és az ikonikus Chanel steppelt anyag.



Ki ne ismerné a Birkin formát? Na ugye, senki... A Hermés Birkin táskája örök presztízs darab lesz, talán épp ezért gondolta a francia Pimkie, hogy megérné ihletet meríteni e darabból. A statisztikák szerint nagyon is megérte a márkának, hiszen e táskájuk volt a 2011-es nyári szezon legsikeresebb darabja...

Ilyenkor felmerül a kérdés, hogy mi számít FAKE-nek? Hiszen lényegében a Mangoban is csak egy hamis LV-t veszünk -csak kicsit drágábban, mint az aluljáróban... Ha már a koppintásoknál tartok, meg kell említenem, hogy számomra a legviccesebb, amikor már a koppintást koppintják. Erre a legjobb példa a képen látható Amisu (New Yorker) táska, ami a már említett Mangos Louis Vuitton-Chanel újragondolás replikája.

Forrás: Vitrin
Ha tetszett, amit láttál kövess Facebookon is!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése