2012. október 13., szombat

Kiegészítők őszre, pasiknak! 1. rész

Minden stílusos pasi tudja, hogy a kiegészítők teszik fel a pontot az i betűre. Ma ebben próbálok segíteni, hogy az a bizonyos pont a legmegfelelőbb legyen. Ebben a hazai és a legtöbbetek által kedvelt fast fashion boltok online kínálatából válogattam, főleg oly' darabokat, melyek remélhetőleg nektek is tetszenek.
 
 
 
Sapkák
Őszintén szólva sosem szerettem a sapkákat, ellenben tavaly télen beszereztem egy szőrme usánkát (H&M), talán azóta rajongok igazán a felfedőkért. Őszre mindenképp egy vékonyabb sapkát ajánlok, és nem feltétlenül kell a fületekre húzni - ha egy kicsit kilóg a sapka alól a hajatok, és hátul kicsit lógni hagyjátok, biztosan stílusosak lesztek. Télre mindenképp egy vastagabb sapkát javallok, lehet akár kötött, akár szőrmés usánka, de a legjobb, ha a kettőt egyesítitek.
 

 
 
Sálak
A sálaknál is ugyanaz a helyzet, mint a sapkáknál - őszre elég vékonyabb, úgynevezett divatsálat választanotok, ellenben télre fő a praktikusság. Szerintem a sálakkal lehet a legjobban variálni, ha nem vagytok elég bátrak bevállalni egy-egy provokatív trendet. Erre a legjobb példa, a mustársárga. Sokotoktól hallottam, hogy kissé óckodtok a sárga e sötétebb árnyalatától. Ellenben egy sál tolmácsolásában magatokévá tesztek egy remek  trendet, kissé visszafogott módon, mind emellett még stílusosak is lesztek. Sálakra fel!
 
 
 
Ha tetszett, kövess Facebookon is, ahol további érdekességeket osztok meg!

Kövesd Te is a FASHIONFAVE-t online, itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése