2013. június 3., hétfő

Így tüntessétek el a szürke karikákat

Férfiként egy drogéria sok nehézséget okozhat, és okoz is. Olykor még én is képes vagyok elveszni a sorok és a termékek közt, így mától egy kisebb sorozatot szeretnék elindítani, ahol a tapasztalataim mellett első élményeimet osztanám meg veletek, persze ezt mindig szuper tanácsokkal fűszerezve. 



Ma a szemkörnyékápolásról szeretnék veletek pár tuti tippet megosztani. Azt viszont szeretném veletek is megosztani, hogy én sem használtam sokáig arcápolási termékeket, csak néha az apukám arckrémét csentem el. Ez a nem törődésem valahogy két éve változott, azóta használok többfajta terméket. Ciki, nem ciki, mára már majdnem függő lettem… A kisebb kitérő után szeretnék is visszatérni a mai témámhoz, a szemkörnyákápoláshoz: először is szeretnék pár szót mondani a másnaposság utáni szürke karikákról. Ahhoz, hogy a leghamarabb eltűnjenek a nem kívánt karikák fontos a folyamatos folyadékbevitel – zöldtea és ásványvíz formájában. Ha már olyannyira nagy a baj, hogy nem elég a folyadékvesztés, akkor az átmulatott éjszaka alatt elvesztett vitaminokat a nap folyamán mindenképp pótoljátok multivitaminokkal. A szürke karikák múlásával fokozatosan a kedvetek is jobb lesz, és újra készek egy újabb esti bulira.

A szürke karikákat egyéb kozmetikai termékekkel is eltüntethetitek, mint például a Nivea fémgolyós kiszerelésű, Q10 koenzimet tartalmazó szemkörnyékápolójával, amely hosszantartóan energetizálja a szemkörnyéki bőrsejteket. Könnyen felszívódó formulája csökkenti a sötét karikákat, a duzzadtságot és az apró ráncokat.



Íme még 3 tuti termék a szürke karikák ellen:


1. Alverde Men Roll-On Szemkörnyékápoló Szérum
2. Vichy Homme Liftactiv Eyes Szemkörnyékápoló
3. Balea Men Energy Q10 Szemkörnyékápoló

Ha tetszett, kövess Facebook-on és Tumblr-on, vagy kérdezz az ask.fm-en!

Már Twitter-en is eléhettek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése