2013. június 4., kedd

Kocka itt, kocka ott

Miután szinte már az összes létező uralkodó trendről szó esett, újra egy örök klasszikust választottam ki, melyről oly' sokat hallunk, de mégis keveset tudunk.

Ez a titokzatos idegen nem más, mint a kockás anyag. Arról már régebben is olvashattatok, hogy idén a virágos minták hódítanak majd, ellenben akik félnek a feltűnő nyomatoktól, azoknak ajánlom leginkább a kockákat - meg persze azoknak, akik az átlagos hétköznapokon is szeretnének egy leheletnyit elegánsabban öltözni. Azt azért szeretném elmondani nektek, hogy én nem szeretem a tipikus kockás ingeket, és hirtelen azt sem tudom megmondani, hogy mikor volt rajtam utoljára valami kockás. Bár, ahogy most nézegettem a márkák kínálatát újra megtetszett a kockás minta. 



Ugyan a kifutókat elkerülték ezek a geometrikus nyomatok, ellenben szinte az összes hazai fast-fashion bolt kínálatában ott a kockás minta. Amiért megtetszett ez a minta, az az, hogy a színösszeállításoktól függetlenül minden egyes kockás darabból egy remek nyári szett születhet. Egy sötétebb árnyalatú kockás rövidnadrágot leginkább fehér vagy színben passzoló pasztell pólóval tudok elképzelni, míg az élénk, vibráló színeket inkább neon árnyalatokkal dobnék fel - éljen a COLOR BLOCKING! Végezetül következzen egy remek kis montázs: 



Íme a hazai boltok kínálatából a 3 kedvencem: 



Ha tetszett, kövess Facebook-on és Tumblr-on, vagy kérdezz az ask.fm-en!

Már Twitter-en is eléhettek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése