2013. július 3., szerda

Ahogy én látom 2014 tavaszát...

Akik közelebbről is ismernek azok tudhatják rólam, hogy régebb óta kacérkodom a divattervezéssel - sőt, maga a Couture4U is ennek a "függőségnek" a szüleménye. A sok jövő tavaszi kollekció láttán - na meg a szabad délutánnak köszönhetően -, magam is elkészítettem a saját 2014-es tavaszi "kollekciómat". Talán kollekcióról beszélni túlzás, pontosabban kreáltam pár skiccet, és így megszületett ez a kis gyűjtemény. Ugyan eddigis gyártottam a skicceket, ellenben a divatheteknek köszönhetően döntöttem úgy, hogy most meg is osztom veletek egy eddig általatok kevésbé ismert oldalamat...  

A következő pár összeállítást többek közt a saját stílusom ihlette - hiszen kivételesen az összes szettet el tudom magamon képzelni -, másrészt a sportos és a formális szabások keveredése inspirált. A XXI. század fiatal férfiának fontosnak kellene lennie, hogy megtalálja az arany középutat az urbánus és az elegáns outfitek közt  - ha mondhatok ilyet, akkor akár a gyűjteményem mottója is lehetne ez a pár sor - ellenben nem szeretnék ilyen mély gondolatokat szőni pár skicchez... Az élükre vasalt rövidnadrágokhoz és könnyed chinokhoz bomber dzsekiket képzeltem el, amiket egy-egy vadabb darab egészít ki, ilyen darab lehet egy bőrdzseki vagy épp egy oversize póló. A következő pár outfit közül talán az egyik legkedvesebb a csokornyakkendő-melegítő kombó, hiszen ez az egyik legfeltűnőbb darabja a sportos eleganciámnak. Színek terén most inkább a pasztell árnyalatok és a fehér felé húz a szívem, így a legújabb skicceimet is ezek a színek jellemzik.

A "kollekcióhoz" egy rövidebb videó is készült, melyhez a muzsikát egyik kedvenc hazai énekesnőmtől, Kozma Orsitól csentem, akivel nemrég egy interjút is készíthettem, amit itt olvashattok.

ui.: mivel nem volt kedvem "fejeket" rajzolgatni, így Benjamin Eiden arcocskáját varázsoltam minden modellem nyakára :D 




Ha tetszett, kövess Facebookon és Tumblr-on, vagy kérdezz az ask.fm-en!

Már Twitter-en is eléhettek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése