2013. november 25., hétfő

Itt a kötött pulcsik hete!

Egyéb technikai okok miatt a múlt héten kénytelen voltam hallgatni, ellenben e hétre több cikkel is készülök nektek, főszerepben a kötött pulcsikkal.

A hét elejére 'csak' egy könnyebb válogatással készültem, hiszen minden őszi, lassan inkább már a téli szezon a jó meleg kötött darabokról szól, nem beszélve arról még sosem volt egyszerre ennyi minta, fazon és szín trendi, mint idén. Ebben természetesen az is közrejátszik, hogy a nagy divatházak mellett egyre jobban irányítják a 'divatot' a street style bloggerek, és maga az utcai öltözködési kultúra. Még mielőtt tovább folytatnám filozófiai magaslatú gondolataimat, íme a 2013-as szezon három alapvető tendenciája:



Színek
Nem lehet elégszer ismételni, hogy a hidegben is viseljetek színes darabokat magatokon - mondom ezt magamnak is, hiszen olykor hajlamos vagyok én is tetőtől talpig feketébe öltözni. Bármely szürke összeállítást feldob egy színes kötött pulcsi, erről már régebben itt is olvashattatok. Kedvenc színeitek mellett válogassatok a Pantone által megnevezett trendszínek közül, leginkább az emerald zöld és a narancssárga közül. 



Grafikák
Ha nagyon őszinte szeretnék lenni, akkor itthon elég kevés grafikai mintájú pulcsit láttam eddig, bár több nemzetközi elérhető online áruház kínálatában, többek közt a Topman is dúskál a hasonló mintájú kötött darabokban. A klasszikusabb fekete-szürke mellett egyre népszerűbbek a színesebb darabok is, az én kedvenceim mégis a nyomokban feltűnő élénk színű pulcsik, és nektek? 



Minták
Pulcsik, melyeknél csak a képzeleted, na meg a pénztárcád szabhat határokat. Az összes hazai fast-fashion márka jelenlegi kínálatában megtalálhatóak a klasszikus őszi színek mellett egész feltűnő darabok is. Talán azért oly népszerűek a kusza mintázatú kötött darabok, mivel roppant mód variálhatóak, nem mellesleg egy hétköznapi farmer-ing kombóból is stílusos szettet varázsol másodpercek alatt.



Ahogy azt feljebb már említettem, a mai cikk csak egyfajta bekezdés volt az egész hétre nézve, hiszen még több inspiráló cikkel és képpel készülök nektek, tehát: FOLYTATÁS HAMAROSAN... 

Forrás: fashionbeans.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése