2014. január 9., csütörtök

OUTFIT #26

A fránya időjárásnak hála, január kellős közepén is bőven elég egy átmeneti kabát, főleg ha alatta rétegesen öltözködünk!

Még valamikor a tavalyi és végén olvashattatok a  2013-as őszi szezon legmenőbb színes nadrágjairól, ellenben én hű maradtam kedvenc burgundi darabomhoz, amely szín idén is oly' népszerű, mint az elmúlt pár szezonban volt, de erről majd később... Természetesen rendszeresen szeretem frissíteni ruhatáram, így ha megakad a szemem egy remek darabon, és azonnal beleszeretek gondolkodás nélkül megveszem, legfeljebb alszom rá egyet. Ez utóbbi történt e kabát vásárlásakor is, egyik nap megláttam és beleszerettem, másnap már az enyém is volt.  Igen, hamar szerelembe esek... Az efféle hangsúlyos darabokat szeretem nem túlvariálni, azért csak egy fekete inggel, és egy fakó kötött pulcsival kombináltam, ugyanakkor a sokat emlegetett fűszer, jelen esetben a burgundi szarvasbőr kesztyű, most sem hiányozhatott. Nem egyszer olvashattátok tőlem, hogy egy hangsúlyosabb, élénk színű kiegészítővel az egyszerűbb outfiteket is könnyen feldobhatjátok, legutóbb például itt, és készen is van a gardróbfrissítés. Ugyan, ezt a most oly divatos szabású kabátot a legtöbben sportosan variálják, én próbáltam megmaradni a  formálisabb megjelenésnél, remélem nektek is olyannyira tetszik, mint nekem. Én így bolondítottam meg 'téli' összeállításomat, és Ti? 


Ti is megkedveltétek a bőr applikációs darabokat? 


Kabát: New Yorker
Ing: H&M
Pulcsi: Bershka
Nadrág: H&M
Kesztyű: F&F
Öv: vintage
Cipő: F&F

-közelről sincs vége katt tovább-




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése