2014. február 13., csütörtök

TOP5: Valentin-napi különkiadás

Bálint-nap, egy ünnep amit milliók imádnak világszerte, de legalább ennyien utálnak is. Őszintén szólva nekem sem tartozik kedvenc ünnepeim közé, de talán bennem van a hiba... 

Kivételesen ma nem egy adott kollekció öt legjobb összeállítását hoztam el nektek, hanem 5 ajándékötletet a 'nagy' napra. Magyarországon főleg a 90-es években terjedt el a valentin-napi ajándékozás, amikor a szerelmes páros apró ajándékokkal lepik meg egymást. Ugyan én azt vallom, hogy az év 365 napján szeressük egymást, és ne csak ezen az egy bizonyos napon lépkedjünk rózsaszín felhőkön - ennek ellenére mégis sokan ezt a napot tartják a szerelem napjának. Épp ezért öt különleges, pár pénztárcabarát ajándékötlettel készültem nektek, amivel bátran meglephetitek február 14-én barátnőtöket.  



Egy parfüm mindig is a romantikus ajándékok közé tartozott, épp ezért bátran meglephetitek barátnőtöket a Dolce & Gabbana Dolce fantázianevű, bájosan lágy illatával. 



Amennyiben igazán követed a nemzetközi trendeket, és ismered barátnőd stílusát, akár egy divatos táskával, elegánsabb clutchal vagy netán egy trendi rózsaszín iPad tokkal  is meglepheted Őt pénteken, de csak akkor szemezz a női részlegen, ha biztos vagy a dolgodban. 



Számtalan valentin - napi csokikülönlegesség közül válogathattok a napokban a szupermarketekben, mégis azt ajánlom, ne csak egy Milka-csokival kedveskedjetek párotoknak, hanem valami különlegesebb csokit válasszatok a speciális édesség boltokban.



Biztos vagyok benne, hogy senki sem mondana nemet egy hosszú hétvégére, ugyan már nehéz lenne megszervezni a kiruccanást, ellenben közösen megbeszélhetitek, hogy merre szeretnétek elutazni, és megünnepelni szerelmeteket.



A végére hagytam a szerintem egyik legromantikusabb és egyben életed legnehezebb döntését, a lánykérést. Persze csak akkor ajánlatos erre a napra időzíteni barátnőd kezének megkérését, ha biztos vagy abban, hogy benne megtaláltad a másik feled, és nélküle nem vagy egész. 


Képek forrása: swide.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése